خدمات طراحی لوگو کجا بهتر است؟

به تعبیر بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران؛ لوگو یک نوعی از زبان سخن گفتن با مخاطبان می باشد که اگر چه دارای ابعاد کوچکی است ولی همین ابعاد کوچک، بسیاری از گفتمان ‌ها و صحبت های مجموعه را به طرزی جذاب و بدون گزافه گویی به مخاطب القا می کند و در بسیاری از موارد؛ به دلیل تاثیر گذاری و جذابیت، لوگو در ذهن بیننده ثبت شده که در ادامه، مجموعه صاحب لوگو نیز در فکر و ذهن مخاطب به خاطر سپرده خواهد شد.

 بر همین اساس؛ لوگوی مناسب و حرفه ای می تواند زمینه ‌ساز افزایش سوددهی مجموعه مربوطه به صورت مادی و معنوی شود که در کوتاه مدت و دراز مدت، سبب پاسخ مناسب به برنامه ‌ها و اهداف راهبردی آن مجموعه می شود. تصور نمایید؛ یک شرکتی که در زمینه ی تولید البسه ی ورزشی فعالیت می کند، در کنار این که شرکت در طراحی و کیفیت اجناس تولیدی خود از تکنولوژی ها و مواد اولیه ارزشمند استفاده می نماید، بایستی مباحث تبلیغاتی و مسائل برند سازی و طراحی لوگو خود را به صورت حرفه ای دنبال نماید. این شرکت می تواند لوگوی خود را به صورت تبلیغات به مخاطب معرفی نموده و با درج لوگو بر روی البسه ورزشی، گام مهمی در جهت ثبت آن لوگو در ذهن و فکر ار انجام دهد.  ار با هر باری که آن لباس را می پوشد؛ به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال تبلیغ لوگوی آن شرکت ورزشی می باشد و باعث افزایش محصولات آن شرکت می شود. بنابراین طراحی لوگو و علامت تجاری دارای اهمیت ویژه ای می باشد که بایستی از جانب مجموعه ها، مخصوصا شرکت های تجاری مورد توجه قرار گیرد.

شرکت های تجاری که به صورت خصوصی فعالیت می نمایند؛ بایستی به طراحی لوگو توجه ویژه ای داشته باشند، چرا که این شرکت ‌ها برخلاف سازمان های دولتی، نیازمند دیده شدن و کسب سود و منفعت از کسب و کارشان می باشند تا در دراز مدت و کوتاه مدت بتوانند در حوزه فعالیتی شان پایدار بمانند.

روانشناسی رنگ در طراحی لوگو از جذاب ترین موضوعاتی است که تصمیم داریم در این مقاله به آن بپردازیم. رنگ ها در تمامی طول روز با ما در ارتباط هستند. هر رنگ معنا، مفهوم و انرژی منحصر به فردی دارد که بر انرژی مخاطب اثر مستقیم می گذارد. این روزها روانشناسی رنگ ها به یک مبحث کاربردی و مهم در عرصه های مختلف تبدیل شده است. فرقی نمی کند که شما یک طراح دکوراسیون داخلی باشید یا یک طراح لوگو چون در هر صورت باید به نفوذ و اهمیت رنگ ها در کارتان اهمیت دهید. رنگ ها در واقع همان رنگ و لعابی هستند که باعث می شود کارتان بیشتر و بهتر دیده شود.

مغز ما انسان ها در ارتباط تنگاتنگی با رنگ ها قرار گرفته است. به عنوان مثال رنگ قرمز برای همه ما تداعی کننده اخطارها و ممنوعیت های راهنمایی و رانندگی است. مثلا مغزمان با دیدن رنگ قرمز چراغ راهنمایی و رانندگی فرمان ایست می دهد و در مقابل با مشاهده رنگ سبز چراغ در می یابیم که باید حرکت کنیم. ما با رنگ ها به خوبی مفاهیم مختلف را درک می کنیم و این موضوع را می توان از اعجاز رنگ ها دانست.

در این مقاله تصمیم داریم که به صورت تخصصی به انرژی و مفاهیم مربوط به رنگ ها بپردازیم. اگر به این موضوع علاقمند هستید، فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از رنگ قرمز در لوگو

قرمز رنگ هیجانات است! این هیجانات می توانند مثبت یا منفی باشند. به همین علت جنگ، خونریزی، شور، عشق، التهاب و… را می توان به راحتی در این رنگ احساس کرد. قرمز رنگی زنده است که برای جلب توجه مخاطب از ان استفاده می شود. به همین خاطر در طراحی هایی که فوریت در آنها لحاظ شده است، از رنگ قرمز به منظور جذب نگاه و توجه بیننده استفاده می شود. با کمک این رنگ می توان هیجان و انگیزه مطلوبی در مخاطب ایجاد کرد. برای درک بهتر این موضوع می توانید به طراحی های مربوط به اعلام حراج گاه ها دقت کنید!

جالب است بدانید که نگاه به رنگ قرمز می تواند به بالارفتن فشار خون منجر شود که این مسئله بروز حس گرسنگی را به دنبال دارد. قطعا به همین دلیل است که برند مک دونالدز”  برای هویت بخشیدن به مجموعه خود از این رنگ استفاده کرده است.

اچ اند ام، کنون، کوکاکولا، لیوایز و… از دیگر برندهایی هستند که از این رنگ فوق العاده برای لوگوی خود استفاده کرده اند.

 

 


مرجع کنکور ایران لوگو ,طراحی ,شرکت ,قرمز ,صورت ,استفاده ,طراحی لوگو ,استفاده کرده ,تصمیم داریم ,بهتر است؟ ,خدمات طراحی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

akbareroz پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ثبت شرکت هانا موزیک ارزان کده Kendra9xacct cant ترياق فروش تنباکو های النخل و الفاخر تلاشگران صلح سبز